標題:

葵青區有冇行山路徑﹖

發問:

葵青區有冇行山路徑﹖要準備嘅裝備有咩野﹖因為第一次,唔想要d咁難行嘅路徑,拜託。

最佳解答:

葵青區行山路徑十分多,如果你有留意2次世界大戰既資料,會留意到「醉酒灣防線」其實係由荃灣經葵涌既金山去到荔枝角咁遠。 當中既出發點十分多,最大路既係石籬村後山,或者城門水塘,和宜合道尾既木屋區等等。 青衣區上高山就得回歸徑,我本人未行過,因為覺得簡單(我鐘意長途遠足),但係話晒係青衣既高點,轉個圈就見到藍巴勒海峽呀,荃灣呀等地方,有好多貨櫃睇添,都唔錯嫁。 葵青區,金山郊野公園有孖指徑可以前往豐力樓或者落埋大埔道去深水「土埗」,或者行過去城門水塘都得。 唔知你指第一次既意思係第一次去行山,還是第一次去呢個地區。 前者既話,咁青衣回歸徑較好(即係第一位回答者既答案所指),路線小過4公里,一個鐘可以行晒,個山好似得200米左右高,係低難度既行山徑,好似係小樓梯唻添嫁。裝備方面,你日光日白去,坦白講係怕遇賊多過遇迷路,所以電筒呀大量既水呀咁都可以自決要唔要。 但係上親山,我都提議各位帶件風褸或者小食等基本野。 至於葵涌區,普遍既山都可能遇到馬騮,經驗不多既朋友我係唔會提議去既,即使並無馬騮出沒既我都唔會提議初階去行,因為金山既馬騮群高達7個(20年前係大埔道金山郊野公園站只有一個),因為迫遷佢地會四圍去,所以本身當區行山並不全,萬一遇上馬騮,一般朋友都仲有可能應付到,但係佢地可以上百隻咁圍住一隊人。 所以我重申唔提議你行當區。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

青衣徑都唔錯!參考一下啦!
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()