標題:

Why??????D人咁中意開S.H.EVSTwins呢?

發問:

Why??????D人咁中意開S.H.EVSTwins呢? 你地唔會覺S.H.E Fans會中意Twins!! 又唔會覺Twins Fans會中意S.H.E! WhyS.H.E Fans都會有少少憎Twins?(我說有D人) WhyTwins Fans都會有少少憎S.H.E?(我說有D人) 我唔想大家要憎他人中意的偶像!沒有其他意思!

最佳解答:

好多人中意開S.H.EVSTwins係因為佢地同一時間出道 又都係第一時間分別係香港同台灣走紅 所以未有好多人祼佢地黎比較lor!! 琪實S.H.E既fans係果種人地唔得罪佢 佢地唔會得罪人果種人黎ga(我都係S.H.E超級fans) 如果有人話S.H.E佢地先會出黎話番人 而且歌迷們好聽S.H.E話 因為S.H.E叫過佢地唔好話第2D明星 所以好小會憎第2D人 *****而且最重要既係S.H.E都公開話過佢地幾中意Twins 覺得佢地好可愛****** 不過有時有d人張佢地比較 有dTwins同S.H.E既歌迷就會開下戰咁姐 如果話有D Twins Fans憎S.H.E既話我覺得好大原因係因為S.H.E呢幾年月黎月紅 係香港人氣超勁 因為佢地好小黎香港宣傳佢地最新果隻碟未賣就已經係金唱片 係香港呢D小人有買正版既地方算係非常之好 而且Twins呢2年人氣真係有下滑(我覺得呢樣真係事實 TwinsFans唔好話我)而S.H.E月走月紅 好多香港人都開始用2隊黎做比較既關係吧 所以都有小小憎S.H.E 我見過幾個論壇用佢地2隊黎比較D香港人都幫S.H.E多過Twins 而且Twins既唱功由出道到依家都冇咩進步 做明星始終都要有小小實力 對比起 歌唱比賽出身 實力 唱功同舞功不斷進步 唱和音出名既S..H.E Twins真係差左小小

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

S.H.E Fans唔會中意Twins!! Twins Fans唔會中意S.H.E! S.H.E D Fans憎Twins係理所當然的,因為S.H.E條件比Twins好這麼多倍,居然有人囉佢地來比,所以就好氣憤,氣憤轉為憎啦﹗ 至於Twins Fans憎S.H.E?我個人認為係妒忌啦﹗
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()