close
標題:

電腦內的CD-ROM不顯示出來!!!

發問:

突然發現,在[我的電腦]裡沒有的的CD ROM顯示出來 但是CD-ROM仍然有電力到達 但NERO和酒精都沒法感應到CD-ROM存在 在[裝置管理員]裡,CD-ROM被加了[?] 說[有驅動程式,但並沒有裝置加戴] 為什麼會這樣????? 更新: 絕對無壞cd-rom同鬆線 因為我放隻window鍱入去重新開機個時 係read到我隻鍱 係可以重新裝window架

最佳解答:

我有同樣的經歷, I tried re-install XP for more than 3 times, even format the HDD before re-install, but.. 最後需要更換MotherBoard! try try right click我的電腦, then left click管理-->磁盤管理 see see 有沒有 DVD-Rom, 如果沒有, 需要更換MotherBoard. 如果有, try改變 DVD-Rom代號, example from D: to M:, then reboot 如果沒有好轉, 需要更換MotherBoard. 2008-02-29 10:40:05 補充: 絕對無壞cd-rom同鬆線 我G前嘗試更換cable同cd-rom,同試換個IDE接口. but same problem!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

其實XP以後,CD/DVD-rom都唔駛裝驅動程式,所以兩個可能,一係CD-ROm瓜左,一係接駁CD-rom同底板條cable有事。 可先嘗試更換cable,如果可以試試換個IDE接口,否則九成係CD-rom太舊,已魂歸天國。|||||你可以去 my computer-> properties-> hardware-> device manager 你會chcek 到你個cd-rom d 野ga la~!!! 睇下有冇disable or unintall 當然之前要睇下d cable 有冇鬆~!!
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()