標題:

如果(C:)既容量太少..點樣可以多d位??

發問:

我部電腦有3個hdd..c,d,同埋e但係3個既容量都係6gb左右=_="(C:)入面有好多資料...用到個hdd就快滿...應該咁講..係得番200mb左右....令到mon既右下經常彈左「(C:)的磁碟空間太少」之類既說話..而家個(C:)入面得咁少位...想裝game都唔得...我個D同E都仲夠位可以擺game=_="但係偏偏就係個C搞到安裝程式進行唔到..我係yahoo 知識呢度搵左少少資料..引用一下 http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7008111400698 ... 顯示更多 我部電腦有3個hdd..c,d,同埋e 但係3個既容量都係6gb左右=_=" (C:)入面有好多資料...用到個hdd就快滿... 應該咁講..係得番200mb左右.... 令到mon既右下經常彈左「(C:)的磁碟空間太少」之類既說話.. 而家個(C:)入面得咁少位...想裝game都唔得... 我個D同E都仲夠位可以擺game=_=" 但係偏偏就係個C搞到安裝程式進行唔到.. 我係yahoo 知識呢度搵左少少資料.. 引用一下 http://hk.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=7008111400698 呢個知識先.. 入面話有一個叫 partition magic 既軟件可以幫手... 有冇人用過,而真係work?! 呢個軼件係咪可以解決到我而家既疑難?? 有咩辦法呀~~ 麻煩高人指點迷律!

最佳解答:

首先要糾正你小小野,你講o既3個hdd..c,d,同埋e,其實唔系3個HD,只系你既HD有3個邏輯分區。你可以試下先清理系統垃圾(打開我的電腦 右點 C分區 內容 中間有個清理磁碟)。我建議你將系統資料(系統文件、驅動程式、防毒軟件等)放系C碟,軟件放D碟,游戲放E碟,有效分配文件,可以減少你既情況。 重有一樣好重要既野,你所講既partition magic ,系一個HD分區程式,通常系裝完系統使用,你宜家一定唔可以用,因為用左好可能導致系統文件丟失、HD出現懷區等嚴重情況。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

咁多英文既0_0"..我睇得唔係好明..- -"|||||方法: 1) delete 左d 上網的temporary internet files. Open IE > Tools > Internet Option > Delete all temporary internet files. 2) 如果你個(嚇的士)是用ntfs file system的話,你可以compress個disk去. Right click the drive in 我的電腦, and then click-on the 'Compress drive to save disk space' function.|||||因為你遲D都係唔夠位, 最實際係買個新的 HD, 3 舊水左右, 容量巳經有幾百G... 如果嫌貴, 可以去鴨寮街二手鋪買個幾十元的舊HD. partition magic 的確可幫你把 D 和 E 空間分配給 C, 調高 C 容量, 但是試用版.
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()