close
標題:

好介意我個fd o既形容...

發問:

我平時都有化開妝出街,因為我o既黑眼圈由細到大都比較大同深色,就算我d皮膚唔算差都俾人感覺好殘...不過通常我都係化淡妝,著重遮黑眼圈。直到有一次我邀請我個fd來我屋佐過夜,當我御完妝時,我個fd見到我冇化妝o個樣時就話我老佐殘佐好多,仲話我好似由林嘉欣演o既<<怪物>>o個套戲o既裡面o個個怪物咁,我覺得好誇張,佢o既反應令我好不安,但佢唔係講笑...我平時沖完量落佐妝都覺得自己o個樣同化妝冇咩大分別,d五官都係一樣,皮膚差dd,最多都係個黑眼圈o既問題。但我真係幾介意我個fd咁樣形容我冇化妝o個樣...我問我家姐佢都話我冇化妝o個樣冇咩o野丫~其實係咪因為我... 顯示更多 我平時都有化開妝出街,因為我o既黑眼圈由細到大都比較大同深色,就算我d皮膚唔算差都俾人感覺好殘...不過通常我都係化淡妝,著重遮黑眼圈。 直到有一次我邀請我個fd來我屋佐過夜,當我御完妝時,我個fd見到我冇化妝o個樣時就話我老佐殘佐好多,仲話我好似由林嘉欣演o既<<怪物>>o個套戲o既裡面o個個怪物咁,我覺得好誇張,佢o既反應令我好不安,但佢唔係講笑... 我平時沖完量落佐妝都覺得自己o個樣同化妝冇咩大分別,d五官都係一樣,皮膚差dd,最多都係個黑眼圈o既問題。但我真係幾介意我個fd咁樣形容我冇化妝o個樣...我問我家姐佢都話我冇化妝o個樣冇咩o野丫~ 其實係咪因為我個fd睇慣佐我化妝個樣,當睇到我冇化妝個樣兼且個黑眼圈大大地又深深地o既時候所以佢好睇唔慣呢?其實個個人化佐妝都靚d架啦...唔係咩? 不過我真係唔係幾開心同埋好介意...點樣令到自己冇咁介意人o地o既說話?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

或者因為你o個個fd係好朋友,所以他講的野令你覺得好介意。如果你想令自己無咁介意,一係就唔理呢d說話,一係就接受呢d說話,問人地有咩方法做,跟住努力咁改正。至少當其他人再一次話你o個陣,你都可以理直氣壯咁講,自己有努力過,咁你個心都冇咁唔舒服。 每個人化妝都靚,但係如果妳卸妝整得唔好,對皮膚會係一大傷害,所以即使化妝都好。 卸妝最好要得好乾淨,洗妝o個陣最好用化妝棉同卸除液去抺,因為用化妝棉抺完係可以見到自己塊面係咪好污糟,當你用化妝棉抺到沒黃/黑色野時,咁就表示妝已經洗掉。 跟住再查d收縮水,等收縮水乾左再查返d cream,咁就最好,當然,你都要睇下自己的皮膚係油性、乾性,定係中性,因為唔同的皮膚用的護膚品都唔同。呢個係護理自己皮膚的步驟。 至於黑眼圈,你可以嘗試一下敷眼膜,但最重要的都係你自己的休息要足夠。休息就要睇你肯唔肯放棄晚上的活動,正所謂「有捨有得」你肯早d休息的,對你的皮膚同身體一定很好,但你要選擇晚上的活動,咁你一定有黑眼圈呢樣野。 當然每個人做野o個陣都會比一個藉口自己,方便推卸責任(呢個係我諗的,因為我成日都係咁),所以唔理你話自己夜晚有幾忙,o個個都係自己比自己的籍口,所以選擇休息、玩樂定係工作,就要睇自己的決定,但切記揀左就唔好後悔,因為時間唔會返轉頭,剩係會直走!

其他解答:

睇開di啦, 更過份都有, 我di fd成日話我係醜女tim 我自問我個樣都唔係好樣衰丫, 唔知點解佢地會咁講, 次次聽到都當冇人講野, di人叫我一di難聽既花名, 我都唔會應, 我唔係務必要聽佢既閒言閒語嘛, 不過都會有di難過架喇, 如果係一di好di既fd咁講, 我會自動走開, 或者轉移話題, 因為唔想同佢地正面衝突囉, 唔想冇左di fd 我本身係Virgo, 冇勇氣面對人地既批評, 唉, 自己默默承受啦! 冇咩辦法. 可能你應為我講緊廢話, 但係信我, 你最後都會用番我li個辦法.|||||我唸 你個朋友只係直接左少少, 講真,香港好多人有黑眼圈, 因為工作忙呀ma, 平時多d休息,著重調理下身子,情況就好d嫁啦 至於你朋友 佢估唔到禁就會hurt到你, 人與人溝通,係要包容對方的缺點, 有時唔使禁在意的, 就算你激嬲左人,過幾日傾下計都無事嫁, 慢慢禁學會原諒呀!
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()