close
標題:

急求中文短講 假設性題目

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我個老帥 問左 依幾條題目.... 1) 做運動好嗎?? 2)假如要建個公共設施,你會建d咩呢? 3)假如你要幫一張鈔票設計圖案,你會畫d咩呢? 由此可見,,我個老師系中意比d假設性既短講我地班... 咁有冇一d假設性既短講既題目可以比我參考下呢???? GGG thanks<3

最佳解答:

我大把貨,慢慢揀,唔駛thank you我: 1) 假設老師被人炒咗,你會建議佢轉邊行好呢? 2) 假設老師冇變性,佢而家會唔會係個靚仔/靚女? 3) 假設老師個腦識轉,佢仲會唔會成日俾假設性既短講俾我地班?

其他解答:
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()