close
標題:

相機影太陽..後果會點???( 緊急!!!! )20分!!!

發問:

咁多大佬你地好....我買左camon 40d...用支小白學人影日落.... 我大約係下午5點左右開始影....岩岩影個時個太陽都幾勁嫁... 我用腳架放左機之後~影左幾張..我對蕉個時隻眼望到太陽都會痛同有影......影到佢日落...大約6點30左右....但之後..我有朋友話我知..咁樣會好傷機..!!! 因為我無用任何茶鏡~~只係用左防uv既feler......咁我想問....係唔係真係會好傷機???傷d咩野..同如果真係傷機之後囉去camon會唔會無保養同有無得整!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

最佳解答:

只要正常曝光﹐問題唔大。 鏡片將光線聚焦係感光體上﹐如光圈太大或者快門太慢﹐聚焦點就可能會過熱。 會先損壞o既係 low pass filter 定係感光體我唔知﹐只知部份廠商係說明書作出警告。 可能還可能﹐真係無聽過因為咁而出現嚴重故障。 不過﹐只要唔過份 over﹐以正常曝光﹐危險性會低好多。 我自己就少理﹐要影就唔理咁多﹐正常用就 ok﹐影咁耐都無事。 另﹐uv 無用o既。 數碼對 uv 無咩反應﹐唔同菲林。 而且﹐越靚o既 filter﹐透光度就越係高。 若果 uv 隔走o左好多光﹐呢塊 uv 可以丟。

其他解答:

直接影太陽係有少少影響 塊CMOS有機會受唔到太多光 產生過熱... 不過你唔駛咁驚住... 本身相機做出黎都會預左你咁做(40D...中階...段估無咁化學) 燒CMOS機會真係好低 除非你長期(成日)咁對住太陽影啦 加埋你用左uv filter 已經減左好多強光 唔駛驚!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()