close
標題:

台版heat project(火線特戰隊問題)

發問:

我down 左台版hp都有半個月時間到.... 我成日都係入場果陣時住(超過game guard連接時間)&(發現使用異常道具,無法進入遊戲) 點解會發生咁既問題,最奇怪既係我都無改槍佢都話我(發現使用異常道具,無法進入遊戲), 由其係我用新槍或者炸彈,佢幾乎次次都話我(發現使用異常道具,無法進入遊戲) 有冇人試過好次我咁.....究竟我個電腦發生左咩問題??...要點樣解決??!!!! 更新: ppplau_qqq: 係咪改左IP就唔會再出現(發現使用異常道具,無法進入遊戲)?? 係咪求其改個IP就都得?

最佳解答:

你個上網速度好慢? 香港上台灣網已經耐~你上去玩台灣online game更加~ 1.(超過game guard連接時間)呢樣野冇得避免~呢個就係np既壞處~冇方法解決~ 2.(發現使用異常道具,無法進入遊戲)香港玩台灣online game慢好多~加上IP佢個伺服器唔 識分辯IP話你異常好正常~ 解決方法:用一D可以改IP的程式~好多地方都有~上網打改IP應該就好易揾到~

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()