標題:

雅虎拍賣,買家過數後,沒提供電話NO.致交收不果,要報警拉我

發問:

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

如題,下BID 後,我一直問佢拎電話,佢無比我.淨係過數比我.中途就唔用EMAIL 但O係其他我GE拍賣品問我問題.約交收.咁一開始唔知係佢.所以就唔肯個段時間地點交收LA.點知佢話要我比返錢佢.咁先知原來佢係落左BID個買家我再SD EMAIL 講返係誤會之後就一直無回應我.最後.到左本身佢約交收個日,佢原本話會主動CONTACT我GE.我都專登早左15MINS到左個地方.等左一個HR.都唔見就返去CHECK EMAIL 以為佢CHANGE TIME點知一直唔見佢EMAIL我就立即再SD EMAIL 同係YAHOO 評分 CONTACT... 顯示更多 如題, 下BID 後, 我一直問佢拎電話,佢無比我. 淨係過數比我. 中途就唔用EMAIL 但O係其他我GE拍賣品問我問題. 約交收. 咁一開始唔知係佢. 所以就唔肯個段時間地點交收LA. 點知佢話要我比返錢佢. 咁先知原來佢係落左BID個買家 我再SD EMAIL 講返係誤會之後就一直無回應我. 最後. 到左本身佢約交收個日, 佢原本話會主動CONTACT我GE. 我都專登早左15MINS到左個地方. 等左一個HR.都唔見就返去CHECK EMAIL 以為佢CHANGE TIME 點知一直唔見佢EMAIL 我就立即再SD EMAIL 同係YAHOO 評分 CONTACT 佢 (唔係劣評.只係想約返佢交收) 到今日一星期.佢話我呃佢錢...報左警.仲SHOW埋我電話出黎... 我想CONTACT返佢...EMAIL 同評級個到都無再RE我. 其實比返錢佢無問題. 但我無方法找佢... 佢係銀行入錢. 問左yahoo 佢地話叫我contact 返佢. yahoo淨係delect 左佢post 我電話no ge comment 直至近期,有朋友發現他利用相同acc向其他yahoo seller 購買類似貨品, 我已經由11月到現在,keep住一星期內send最少一封email contact 佢 我係email都不停澄清, 及提出原數退款... 但一直無回應... 甚至一直有不同拍賣品被人惡意投訴, 如: 賣家態度惡劣, 賣家欺騙別人金錢 賣家未能盡時交收... 仲話...西鐵交收.十分唔方便... (以上係直接copy) 令到我十分苦惱... 怕yahoo不停delect my post. 又怕其他buyer見到會覺得本店唔好... 各位seller有咩意見可以比我... yahoo又會唔會真係因為咁delect 我acc? 有冇方法可以contact 到佢... ps 其實我有諗過聯絡其他同佢接洽過ge seller..咁樣係咪唔係幾好?? 希望大家幫幫忙!! 更新: 佢一直都無比過MSN/電話我. 我之前有見過佢BLOG 同有留言. 但佢同EMAIL一樣無回覆... 我覺得真係好似呃左人錢咁... 好難受... 可否叫YAHOO幫忙退返錢比佢... 最重要GE 問題係惡意投訴的人... 係咪同一個人... 2+日日都比人PORT...好無奈... 更新 2: YAHOO 一直都無直接回答問題. 而本人拍賣品,每天都被投訴. 內容天天一樣. 換了拍賣, 第2天依然被投訴 但眼前另外賣家被多人投訴後... 第2天5個投訴完全消失了... 感到十分奇怪.

最佳解答:

放心,如果你刊登的拍賣品沒有違反Yahoo!拍賣守則,Yahoo!是不會刪除有關拍賣品的。 反而,你可以就對方的多次惡意投訴,向Yahoo!申訴,Yahoo!就會向有關人士採取行動。 其實只要你有證據證明你已經儘能力聯絡對方(如多次以電郵、電話、MSN等),只是對方沒有回覆,即使對方報警或向Yahoo!投訴,你都不用怕。 你只要保留所有與此買家的通訊記錄(如電郵、電話、MSN等)就可以。 你亦可以參考有關買家的評分記錄,查看有關人士是否曾經有如此的行為,以推斷此人是否信得過。 2010-03-07 01:56:59 補充: 咁你就要向Yahoo!投訴話比人惡意投訴,因為只有Yahoo!先查到是邊個投訴你的拍賣品的。 2010-03-07 23:30:46 補充: chan.szeching唔好抄好wo

其他解答:

放心,如果你刊登的拍賣品沒有違反Yahoo!拍賣守則,Yahoo!是不會刪除有關拍賣品的。
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()