close
標題:

求3月14-18的完全娛樂

發問:

我搵唔到3月14-18完全娛樂既 BT link 有冇人可以搵到俾我或者你已經dl左 可以send俾我嗎 順便話埋俾我知係邊度有得dl呀 因為我發現冰魚已經冇新既完娛link喇

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

http://www.52fm.cn/So.Asp?Page=2 你可以先去這個網站線上觀看! 雖然未能下載, 但線上觀看的質素也不錯~ 3月14-18的完全娛樂全部都有! (分佈在第2,3頁) 如果真的要下載的話, 可能還是要等冰魚的人回來了, 因為別的下載途徑例如foxy的都是冰魚的版本, 冰魚沒有就其他地方也沒有了.... 只是不知道冰魚那人還會不會發放之前的節目.... 希望幫到你啦! ^^

其他解答:

我剩係知道冰魚個制片休假!!(係冰魚討論區有講) 所以要等制片回來先有呢!! 我都等左好耐"娛樂百分百"... 大部份娛樂綜藝節目個都係個個制片,so暫時冇得下載.... 希望的資料幫到你啦!!!
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()