close
標題:

我想學小提琴、綱琴,荃灣區邊度比較平......

發問:

我而家學緊小提琴,重想學彈琴。 我小提琴2級, 綱琴就未學過。 我而家系學校學小提琴系六個人一班, 果個老師又吾好,教得超慢!!! 我想要一個私人小提琴老師, 同埋一個私人綱琴老師, 價錢要平! 價錢: 小提琴:900元以下(4堂) 綱琴:600元以下(4堂) 盡量系荃灣區、葵青區 香港果邊就吾洗講! ~唔該講你叫咩名,電話......

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我可以幫到你~打比我~64978958陳小姐

其他解答:

最好就找私人老師la! 好似我感.......
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()