close
標題:

想印一本書 有無數碼印刷鋪可以只係印一本?

發問:

我打算整一本書送比朋友做生日禮物, 我想印出黎個效果似Elle雜誌果類既質地, 就類似< >本寫真咁既size同埋印刷質地. 唔知有無印刷鋪可以只係印一本呢@@? 我諗頁數大約係60頁左右.價錢又大約幾多? 同埋想問下 我應該用咩sofeware去整? 排版果d又需唔需要我整埋? 我諗住用photoimpact去整.. 唔知仲有無其他好既建議呢@@? thank you so much!!

最佳解答:

自己會用Adobe InDesign或Microsoft Office Word 去整, 它是桌上排板及印刷用的,相像軟件就有pagemaker排板軟件,一般用作排書籍、雜誌及寫真集用。可以由一頁至多頁的平面設計亦可以置入圖片,係一很好很強的排板工具,但是我覺Adobe InDesign比較麻煩及繁複的一個軟件。 至於Adobe Illustrator 簡稱A.I係一個向量圖繪圖工具軟件,可以用於平面設計,如畫公仔,上色設計等。它亦可置入Adobe Flash做動畫,亦可以置入InDesign、Photoshop.......好到軟件中。A.I相像軟件就有CorelDRAW向量圖繪圖工具軟件。 至於Photoshop係點陣圖軟件,用於修改相片用同圖像處理用,亦可以做少許設計及有限的動畫GIF檔。Photoshop相像軟件就有PhotoImpact 軟件。全部都可以排板,你用photoimpact去整都可以,但記住要預出血位,用Adobe InDesign最好必須SAVE TIFF檔格式及CMYK色彩模式輸入,解析度不得低120,自己會用150DPI解析度。但亦可以用PageMaker 或Microsoft Office既word軟件,自己試過用Adobe Illustrator 、photoimpact 或Adobe Photoshop都可以排版,但是當然用非專業的排版軟件比起用 InDesign或PageMaker排版時辛苦很多。記著要注意出血位和若封面加上專色特別色,例如:金、銀、銅.....等等要註明。封面、封底及內頁邊位燙金字或金邊亦要註明或局部UV都要註明,用釘裝方法,例如:騎馬釘、蛇你圈、膠水及線都不同價格的。但印刷公司會有樣板睇的。印刷公司一本一般都會做,價錢會貴好多,我介紹你去觀塘觀塘道近觀塘地鐡站附近有很多地鋪印刷公司問問。介紹你一間保X時網上印刷有限公司,香港、九龍、新界共五間分店。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()