close
標題:

我想問about Johnny's Jr Boys......

發問:

我想問about Johnny's Jr Boys ga 資料! 我好想要ar!thx a lot!!! 更新: 我msn係:p4amamanhung@hotmail.com

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

^ ^'Johnny's Jr.有好多架.. 好似今年學年曆咁.. 都有124個小Jr.有份.. 之後近排又加入左幾個.. 你有冇話想特別要知邊幾隊架?! 冇既話全部打曬4000字都唔夠.. 一係咁牙..你add我msn* 你再同我講你想要邊幾個.. 我再俾佢地資料你^^

其他解答:

佢係講Jr. Boys呀 唔係講Jr.呀 Jr. Boys只有十多位成員
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()