close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

wifi-x usb要怎樣設定才能上網?

發問:

我買的是一隻上網對戰用的wifi-x usb...但我只能上網對戰... 此外就沒有用過其他地方... 但包裝盒上註明這東西可以讓psp瀏覽網頁... 但好可惜是我不會弄... 請問我要怎樣做才可以上網呢?

最佳解答:

在討論區找到一位朋友解釋了如何用 PSP/NDSL Wifi LINK 做上網設定, 現在將部份內容打給你參考, 希望有幫助, 要看全文則請到連結睇: 初購WiFi Link時也遇上樓主的問題.........廢話少說,希望以下的方法能幫到你: 1. 跟教學的安裝方法---指install driver及在小P設立connection 2. 看右下無線網絡是否連接,如沒有訊號可進入WiFi Link Wireless Lan configuration -----> Mode: Access Point, More setting----->Change 及 Apply 各按一次------>無線網絡應該成功按通 3. 開啟網絡連線------->區域連線上按內容(非無線網絡)------>進階------>選擇網絡連線共用------>按確定 4. 開啟小P.......再嘗試 Test Connection 好了. 之後我公佈我機內設定如下: Step 1: 去 網路上的芳鄰, 右CLICK 入去區域網絡設定, 再入 進階, 要TICK 共享 即係只TICK第一個BOX ONLY TICK 左共享後, 網路上的芳鄰入面既無線網絡既IP會自動被設定 我被設定如下: IP垃址:192.168.0.1 子網絡遮罩:255.255.255.0 預設道沒有設: 空的 教教大家如何設定DNS 電腦執行, 入CMD. 再入 ipconfig/all 會出圖片, 會寫左你既DNS的了. 照入個兩個DNS入電腦便OK. PS:已測試, PSP 上網 , 即使唔設定DNS, 都可以成功上到網的, 因為佢當192.168.0.1 就係你既 FIRST DNS. 不過如果你有NDS 又有 PSP的話, 相信要自己入返DNS落去, 因為我部NDSL 上網時唔入DNS 係上唔到網的. E.G: 慣用DNS: 144.XXX.X.XX 其他DNS:144.XXX.X.XX 我ZD 既設定圖片如下: 好啦, 各位如果都唔可以自連IP咁點算呢? 最後一步. 自己入IP 我之前自己入IP. 拎到IP, 不過就上唔到網, 出乜鬼DNS ERROR... 所以成功上網後, 我再睇PSP 內既IP 設定, 抄落黎比大家試下SET 上面係電腦之設定, 請跟足黎SET 以下係 PSP 自動取得連線時之內設, 大家可以試下手動黎咁SETTING: IP:192.168.0.180 255.255.255.0 192.168.0.1 第一個DNS: 192.168.0.1 第二個DNS: 0.0.0.0 希望大家可以成功上網, 唔好WASTE左你部PSP. http://www.crossmedia.com.hk/forum/viewthread.php?tid=33737

其他解答:
arrow
arrow

    wszspj2 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()